Skip to main content
Pihak KESAS Tampill Dengan Kenyataan Terbaru, Tak Sangka Pula Tindakann Ini Diambil Terhadapp Petugas Tol Tersebut

Tularr di media sosial hari ni mengenai seorang individu berkereta biru tidak berpuass hatti dengan seoarang petugas tol sehingga individu ini sanggup menyiimbah air dikatakan air milo terhadap pekerja tersebut.

Dikatakan lelaki ini tidak berpuass hati kerana tiada nilai tambah di laluan tersebut.

Antara perkongsian dari petugas tol tersebut

Cerita Dia Macam Ini

"Pukul 730am dia masok line faten minta nak topup, faten cakap sini touch n go sahaja takde topup, topup lorong sebelah, dia nak juga topup katanye"

"Faten suruh dia bayar 2 ringgitt sahaja tapi dia berkerrass nak juga topup sebab dia kata nak lalu tol depan takde tempat topup"

"Pukull 9.20 dia lalu lagi sekali dengan bawa air milo ais dia tuu, minum sambil cakap lain kali jangan suka suka nak kenaakan orang teruss simbahh"

Kesas melalui hantaran facebook mereka telah keluarkan kenyataan bahawa kess tersebut telah berada dalam siassatan pihak polis.

Dan petugas tol yang terlibat direhatkan sementara dari bertugas.

Komen Dari Orang Ramai

Tp tulah.. Tol kata pergi RNR topup tp mesiin dia x terima duit kertas plak..pergi stesen mnyk msin topup tng rosak.. Dah xblh kluar tol.. Brenti kt kaunter kena jln pergi kaunter hujung.. Dh org belakang pandang jakii je… Moral of stories.. Ikut jln dlm lah senang.. Hahahaha

Harap PLUS dan tol2 lain boleh banyakkan kaunter dan tempat topup di setiap tol. Buat masa ni, melimittkan tempat topup sebab nak galakkan orang awam pakai RFID bukan jalan yang terbaikk sebab rfid pun tak stabbil lagi ni. Kesian orang tol. Tak pasal2 kena simbaah air.

Tagune betul janttan yang bawak perodua Brazeer tu..air milo mahal kot..hmm.

Ambil beraat dan jaga hatti pekerja terbabit ye.. dia telah dibvuli secara fizikl dan mntal.. semoga video tu akn menyebabkn si bdoh itu trtangkap.

Sumber : KESAS/OMAdmin