Skip to main content
Dia Blah Camtu Je, CCTV Rakam Detik Kemalangn Sampai Ayah Beritahu Apa Yang Telah Jadi Dekat Anak Beliau

Menerusi rakaman cctv yang dikongsi dari laman facebook info roadblockjpj/polis terdapat satu kess kemaalangan langgaar lari yang berlaku di bandar tun hussein onn.

Pembonceng motosikal tersebut telah ceedera dan mengalaami pendarrahan dalam pervt akibt kemalngan tersebut.

Pihak inforoablock jpj/polis juga menyeru kepada sakksi mata atau sesiapa yg mempunyai sebarang maklumat berkaitan kenderaan tersebut boleh inbox kepada mereka.

Dalam masa yang sama menerusi facebook individu bernama Lee Aziz beritahu bahawa dia mencari pemilik kereta yang melanggr anknya yang kini berada di hospital kajang.

Komen Dari Netizenn

Ade org pikir simpang keluar macam dlam video ni boleh buat uturn.. Harap maklum…x boleh ye.. Dekat kpala simpang pun x boleh.. Hanya jalan lurus tiada garis berkembar dan dalam keaadaan yg selamatt sahaja.. Ini yg ak faham.. Ak rella masuk dalam laman rumah org utk uturn..sampai tuan rumah keluar igt ada tamu datang.

Dio paka gi gitu jah, lasung tok tanyo kaba, penykit gini gak payoh nok ubat, doc pon tok leh wak gapo, ubat dio gak pelepoh nyor la hok munjarob.

Nk uturn pun ushar rapat la dlu kiri kanan depan belakang dua tiga kali xpa..dhla tmpt sempiit..mmg slh pemandu keta tu.

Dah dpt no plate..tak kemana dia…dpt kat aku memang masakk ranum aku kerja kan.

Aku rasa yang bawak kereta tu mesti duduk dalam rumah menyorokk ketkutan kereta tutp dengan apa2 tak bagi di kessan, Nombor dah ada senang kerja Polis. Cari sampai dapat.

Sumber : InfoRoadBlock/LeeAziz/OM